Portugal: moglegheiter for yrkesfagpraksis

Les reisebrev frå fire yrkesfaglærarar som var på jobbskygging gjennom Erasmus+ midlar.

Regionmesse for ungdomsbedrifter

Torsdag 25. januar var ungdomsbedrifter frå Nord-Gudbrandsdal, avd. Otta, og Vinstra vidaregåande skular samla på Peer Gynt-senteret for å vise fram bedriftene sine.

Vil du jobbe som eksamensvakt?

Vi søker vakter til eksamen og prøver. Vi tilbyr opplæring og 233 kroner per time. Søknadsfrist 1. februar 2024.

Desember er ein spennande månad for musikklinja

I førjulstida har musikklinja oppnådd ekstremt mykje.

Aktiv gjeng

Det er mye som skjer på byggfag.

Ny nettside for deg som er ung i Innlandet

På UngInnlandet.no finner du oversikt over fylkeskommunens ungdomsordninger i Innlandet.

Internasjonal veke

Den Europeiske språkdagen blir feira 26. september. Vinstra vgs brukte den dagen som utgangspunkt for internasjonal veke, der mangfald og språk står i fokus.

Viktig informasjon om skoleskyss

Har du spørsmål om skoleskyss i grunnskolen eller videregående skole?

Klage på karakter

Du har rett til å klage på eksamen og karakterer. Fristen for å klage er 10 dager.

Aktivere brukerkonto i Innlandet

For å kunne bruke våre digitale verktøy og tjenester, må du ha en Innlandet-brukerkonto.